Zprávičky #11 – zombie ničí dveře

Minulý týden jsme nestihli vydat článek k týdennímu updatu 12w06a, takže doplníme dnes. Kromě standardních oprav menších chyb byla opravena detekce otevřených a zavřených dveří. Vesničané se nyní umí schovávat a zavírat za sebou dveře v případě, že příjde noc, začne pršet anebo se chtějí schovat před zombie.

Upraveno bylo chování dvojitých dveří, kdy už není potřeba složitě pomocí redstone negovat signál tak, aby se dveře otevíraly současně. Teď stačí položit dvě nášpané desky a hotovo.

To jim ale moc nepomůže, pokud hrajete na hard nebo hardcore obtížnost. V této obtížnosti umí zombie vykopnout dřevěné dveře a dostat se vám do domečku. Železné dveře nezničí. Z tohoto důvodu přemýšlím o zvýšení obtížnosti na serveru z normal na hard při dalším updatu, bude to více survival 🙂 .

Kočky, které získáte ochočením ocelotů začaly mňoukat.

Přibyla šance, že ze zabitých nepřátelských mobů vypadnou předměty navíc. Ze skeletonů padají luky, ze zombie železné cihličky nebo rovnou části brnění, z pigmenů například zlaté meče, atp. Při hraní mi dokonce jednou vypadl enchantovaný luk.

A láva nově vydává specifický bublající zvuk. Kromě prosakování z horního bloku ji teď můžete i slyšet a vyhnout se nebezpečí upálení někde v dole.